Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Войцехівський М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Войцехівський М. Ф. 
До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / М. Ф. Войцехівський // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 59-63 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_18
Зосереджено увагу на питаннях створення та впровадження стандартів якості освіти у країнах Європи та Україні, розглянуто системи визначення професійної компетентності педагогічних працівників, виокремлено міжнародні стратегії, що визначають політику у сфері стандартів освіти. Подано авторське бачення щодо створення стандартів професійного розвитку методичних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти України. З’ясовано, що проблема запровадження стандартів пов’язана з питанням досягнення якості освіти. Обумовлено, що у провідних європейських країнах професійна компетентність педагогічних працівників є надзвичайно важливим питанням та предметом постійного удосконалення. Установлено тенденції розгляду різних моделей освітніх стандартів, серед яких — вхідна, процесуальна, результативна та компетентнісна. Саме компетентісна модель на сьогодні викликає значний інтерес розробників стандартів та вважається дієвою, результативною та спрямованою на розвиток різносторонніх якостей суб’єкта. Оцінено загальноєвропейські підходи до формування стандартів і нормативів щодо кваліфікаційних вимог до педагогічних, в тому числі навчально-методичних працівників. Рекомендовано, використовувати опрацьовані матеріали для розробки рамкової структури рівнів ключових професійних компетентностей, яку можна застосувати для створення системи безперервного професійного розвитку методистів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та покращання якості професійного зростання цих спеціалістів.Проанализирован вопрос разработки и внедрения стандартов качества образования в странах Европы и Украине, рассмотрены системы определения профессиональной компетентности педагогических работников, определены международные стратегии, определяющие политику в сфере стандартов образования. Автор представляет собственное видение разработки стандартов профессионального развития методических работников в системе последипломного педагогического образования Украины.The article analyzes creation and implementation of education quality standards in Europe and Ukraine, presents the systems of professional qualification competence identification, distinguishes international strategies in the field of education policy standards. The author presents his own vision of methodological specialists’ development in the Ukrainian system of postgraduate teacher education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 99.475 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Войцехівський М. 
Теоретичні основи управління впровадженням компетентнісного підходу у підготовку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / М. Войцехівський. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Липова Л. 
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи [Електронний ресурс] / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_1-2_14
Висвітлено сутність понять "диференціація", "диференціація навчання", "диференційоване навчання", "диференційований підхід у навчанні". Визначено методологічну основу сучасного диференційованого навчання. Висвітлено основні вектори диференціації навчання. Розглянуто особливості диференційованого навчання за умов профілізації освіти. Зазначено про обов'язковість забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів. Наголошено на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання. Виокремлено концептуальні підходи до формування змісту освіти, а саме: фундаментальний та культурологічний. Розглянуто диференціацію змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації. Констатовано, що принцип диференціації навчання залишається провідним на допрофільному етапі основної школи.Освещены основне векторы дифференциации обучения, особенности дифференцированного обучения в условиях профилизации образования, обеспечение принципа дифференциации обучения в допрофильной подготовке учащихся. Подчеркнута важность создания условий для дифференциации обучения с целью помощи учащимся основной школы в выборе профиля обучения. Рассмотрена дифференциация содержания обучения для обеспечения профильного самоопределения личности, её дальнейшей профессиональной самореализации.The article enlightens basic tendencies of differentiation of school education, peculiarities of differential education under circumstances of profilization of school education, ensuring of the principle of differentiation of school education in pre-profile training of pupils; it lays the stress on necessity of creating conditions for differentiation of school education in order to help pupils at secondary school to choose the profile of education, differentiation of content of education is scrutinized to ensure the profile self-determination of personality and its further professional self-realization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 536.296 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Войцехівський М. Ф. 
Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / М. Ф. Войцехівський // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 2. - С. 37-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.687 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Войцехівський М. Ф. 
Професійна діяльність педагога: проблеми і шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / М. Ф. Войцехівський, С. В. Івашньова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2016. - Вип. 46. - С. 28-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2016_46_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.289 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Малишев В. 
Нанотехнології в хімії: підвищення кваліфікації вчителів, курси за вибором, методологічні ідеї, завдання та формування змісту [Електронний ресурс] / В. Малишев, М. Войцехівський, А. Габ, Т. Лукашенко, В. Бойченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2023. - Вип. 4. - С. 117-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2023_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 711.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського